marți, 9 iunie 2009

yet another classic

yet another classic in ceea ce priveste pozele de pe diplome, buletine si carnete.

in prima poza de buletin zici ca daduse trenu peste mine si ramasesem fara picioare... ma rog, asta nu se vede, dar asta se poate citi pe fata mea! in buletinul de acum... i don't wanna talk about it. in poza de pe diploma de capacitate imi tunsesem bretonu singura asa ca just imagine cum arata, in diploma de bac par chiormalie, iar pe carnetu de student... eheee, acolo the camera loved me! too bad ca e singuru pe care nu o sa-l am toata viata, singuru pe care pot sa-l arunc atunci cand termin si nu o sa trebuiasca sa-l pastrez acolo bine!

anyway, ziceam ca a aparut another classic la orizont, si anume, poza de pe diploma de licenta :D. it all began ieri dimineata cand a trebuit sa plec sa fac chestii printre care si mirificele poze pentru diploma! afara nor, but hey, tarzan (adica eu) puternic face gaura unde vrea, chiar si in norul de deasupra lui! nu are cum sa ma prinda ploaia fix pe mine!!!

si dupa ce mi-am aranjat paru si m-am boit juma de ora ca sa arat bine in poza de diploma, si, for what's worth, chiar aratam bine cand am plecat, m-a prins ploaia si nu, nu aveam umbrela! deci sunt plouata la propriu in poza!

si peste toate astea, cateaua trage vanturi ingrozitoare si ieri a trebuit sa-mi reinstalez windowsu pentru ca dispareau chestii!

Niciun comentariu: