luni, 17 august 2009

google me!

la noi pe blog se pare ca ajung oameni absolut nevinovati care intr-o buna zi au decis sa caute ceva pe google, dar soarta i-a adus in acest loc al pierzaniei si viata lor nu a mai fost niciodata aceeasi! asa ca, uite ce cauta oamenii pe google si ajung la noi:

o viata trista
- well... a mea e si amarata (in unele cazuri destul de rare), so i beat u to it! :P acum este unul dintre acele momente pentru ca tot ataca un nene pe ikariam

dc se prefac oamenii - asta ma intrebam si eu! de ce se prefac oamenii? am ajuns la concluzia ca o fac pentru ca au o viata de cacat si trebuie ca totul in jurul lor sa fie roz, sa se cace inorogii curcubeu! asa ca hai sa impresionam prostii

curs de secretara - well... este cumva un hint subtil cum ca nu o sa lucrez niciodata pe ceea ce m-am specializat si ca o sa fac cafea pentru niste idioti toata viata mea?

folclor maghiar (fara numar) - da, mai, da! e nashpa desi posibil sa fie stat la baza filmelor independente cum afirma prea inteligentele (nu e la misto, ma!) mele prietene

blog intamplari haioase - nu ai ajuns la locul bun... asta e un blog unde 5 femei frustrate se plang... ma rog, numai 2 ca celelalte nu simt nevoia sa make it public :P

mini-sutien - uhm... eu glumeam! chiar exista mini sutien? for real?

cum sa arat bine in poza din buletin - nu o sa arati niciodata bine in vreo poza oficiala pentru ca... pentru ca nu se poate! este impotriva naturii sa arati bine intr-o poza pe care o arati tuturor! de ce naiba sa nu se faca misto de tine pentru tot restul vietii tale? de ce sa nu te intrebe supraveghetorul de la capacitate daca te prinsesera parintii cu prietenu' de erai asa suparata in poza aia?

si si si si... debitamtampenii - i love it when people do that! care va simtiti, scrieti!... poate va trimit un mail de multumire :P

Niciun comentariu: