luni, 15 februarie 2010

drama vietii mele

u are about to witness hell :D

asadar, azi am verbalizat ceea ce am observat de foarte mult timp! cand imi e somn, nu ma culc pentru gasesc ceva mai bun de facut si dupa... imi trece!

da, asta fac si acum, dupa un week-end "prelungit" de almost no sleep si daca era ceva sleep era cu ghionturi si impusaturi de spate, nas, cap si tot corpul in general. de vreo 3 ore mi-au trecut toate durerile racelii avute, pentru ca radetul nu e in stare sa controleze presiune si temperatura apei, dupa o doza soc numita generic "2 nurofen si 1 panadol" (recomandarea medicului :P) si mi-a trecut somnul, pentru ca atunci cand imi era somn am decis ca TREBUIE sa vad episodul 22 din grey's anatomy din nou... numai ca pe tvr 1 de data asta.

si uite asa stau eu la ora 23:03 si scriu pe blog despre cum nu ma doare nimic si totusi nu dorm! poate ca deep down inside my soul mi-au placut noptile in care nu am putut sa respir si nici sa ma misc de pe o parte pe alta de frica sa nu imi rup spatele!

stiam eu ca sunt masochista!

Niciun comentariu: