vineri, 26 martie 2010

run, turkey, run!

ieri cand intram cu masina pe olari (strada cu sens unic), m-am vazut pe mine, dintr-a 5a pana... pana prin liceu cand mi-am luat scutire, alergand in fata masinii sau cu masina in spate. sor-mea deja ma vedea cu o masina in carca, dar deh... era nedormita!

da, noi asa dadeam proba de viteza la sport... pe olari cu spatele la sensul din care veneau masina. nu am inteles niciodata de ce nu puteam sa alergam in sens invers, ca sa vedem si noi dracu cand vine masina si ne rupe gatu'

pe langa faptul ca sunt tofoloaga si de abia alerg cu 0.5 km pe ora, ma mai si panicam ca nu-mi dadeam seama ca vine masina si alergam si mai incet... if that's even possible!

asta ca asta, but the embarrasment!!!!! de obicei, cand dadeam aceasta mirifica proba la sport, care inca imi foloseste la alergatul dupa autobuz, erau inevitabil in curtea scolii o tona de colegi din alte clase, care bineinteles ca atunci cand se termina proba nu mai erau acolo!

si acum... un exercitiu de imaginatie! mica si indesata, in trening, tofoloaga, incredibil de rosie dupa ce a cam alergat (cu jumate de km pe ora) jumatate din cei 50 m de vreo 3 ori pentru ca venea masina si privita de vreo 20j de perechi de ochi...

...traume de cosbuc

Niciun comentariu: