miercuri, 5 martie 2014

...ale mele

azi mi-e dor de mare, mi-a fost si ieri si alaltaieri. mi-e dor de mare mereu, dar mai uit din cand in cand...
de fapt, in ultima vreme, imi e dor de ceva si acel ceva sunt multe ceva-uri care, la un moment dat, erau totul!
mi-e dor de o intalnire epica in 7 fete cucuiete aka vacile
mi-e dor de un concert Urma (btw, e pe 27 martie)
mi-e dor sa vorbim despre eternele noastre subiecte "speciale"
mi-e dor sa ne strangem intr-un cort si sa ne hlizim ca nebunele
mi-e dor sa ne aranjam parul dubios cand vin parintii in vizita in vama
mi-e dor sa facem un sleep over cu dirty dancing, clipuri ciudate si poze la fel de ciudate
mi-e dor sa analizam fiecare fir de par, sa ne updatam cu privire la fostii colegi in functie de banca in care stateau, sa facem analiza pe text din discutia cu EL, sa "ardem in mii de flacari"

mi-e dor de voi... de noi!

Niciun comentariu: