vineri, 18 august 2017

Câinele și recompensa

Cred că acum, după ce am vărsat toată frustrarea și nemulțumirea și știe toată lumea că nu mai beau apă, pot să vorbesc si despre micile victorii ale acestei diete, mai ales pentru că miercuri am fost felicitată și premiată.

Da, da, da, am fost felicitată pentru că am depăsit pragul de 10 kg date jos! Fix ca atunci când dresezi un câine și el a învățat să șadă și să dea lăbuța!


După proba cântarului, raiul a iesit din gura ei! Pe lângă felicitări și bătăi pe umăr, a venit și întrebarea magică:
- Ce ți-ar plăcea să mânănci în plus de acum înainte?, zice ea
- ..... să mă gândesc, zic eu, deși știam exact că tot ce aș fi mâncat în ziua aia era un mega-Big Tasty de la Mc. Aș fi dorit asta pentru că, în zilele în care merg la ea, nu mănânc nimic ca să "dea bine la cântar"
- Poți să îți alegi orice! continuă ea
- Orice, orice?
- Da!
- Aș vrea să încep să mănânc fructe și iaurt, zic eu fată draguță care speră mereu să nu iasă la iveală tirista din ea
- Perfect! Poți să mănânci un iaurt sau un fruct o data la 2 zile, zise ea simțindu-se că mi-a făcut cel mai mare favor... și, într-adevăr, a fost un mare favor, nu cel mai mare, dar vreau să mănânc fructe!!!


Victoriile sunt totuși multe, însă drama queens are more fun to have around! :)







Niciun comentariu: