marți, 15 august 2017

To my better half



Dragă better half,

Te caut de ceva timp. De fapt, te caut de atât de mult timp, încât am cam obosit. Am crezut că te-am găsit de vreo câteva ori, dar nu erai tu. De câte ori te poți înșela??? Well, se pare că de multe ori. Acum, dacă reiau firul evenimentelor, e cât se poate de clar că nu aveai cum să fii tu.

Așa am ajuns la concluzia că, de fapt, nu te mai vreau. Raportul calitate preț în ceea ce te privește este deranjant de nesatisfăcător. Imaginează-ți doar! Investești în cineva ce se dovedește a fi un fake! O dată, de două ori, de trei ori... E timp pierdut, iar timpul, așa cum știm amândoi, means you can't take it back. Știu că, cel mai probabil, te gândeai la bani. Dă-i dracului de bani, îi faci! Cum luăm înapoi timpul pierdut?

Să te caut în continuare ar fi ca și când m-aș apuca, din nou, să găsesc acul în carul cu fân. Și nu mai am nicio chemare. Cum îți spuneam, am obosit. Prin urmare, nu te mai caut și nici nu mai vreau să te găsesc. Mi-a ajuns! Nu mă înțelege greșit. Am vrut, dar există o limită în toate. Și eu mi-am cam atins-o pe a mea.

Așadar, dacă o să ne întâlnim vreodată, să știi că ai ajuns prea târziu. Nu o lua personal. Așa cum probabil știi deja, life sucks.

Ah, încă ceva. Un alt motiv pentru care nu te mai caut este că my better half is me. It has always been me. Și, dacă nu te-aș fi căutat, nu m-aș fi găsit pe mine. Așadar, oriunde ai fi, orice ai face, mulțumesc ;).

Cu drag,
Your never to be better half

Niciun comentariu: