joi, 17 decembrie 2009

guidelines for a perfect relationship!

aseara mi s-au deschis ochii, am realizat ce fac gresit, am iesit din gaura neagra in care traiam, am aflat ce trebuie sa faci pentru ca o relatie sa fie fructuoasa!

1. trebuie sa spui clar ca tie iti plac baietii, ca sa nu existe dubii ca esti de partea cealalta, ca te dai cu fetitele sau pe acolo! deci say it out loud!

2. este indicat sa stati impreuna din cand in cand, in punctele esentiale, atunci cand chiar trebuie... adica mai rarutz, ca-i mai dragut!

3. cand te intreaba ceva deviezi de la subiect, play hard to get, sa inteleaga ca nu e el seful... u are in charge!

4. cand incearca sa ia orice fel de legatura cu familia ta, te comporti ca si cum nici nu l-ai cunoaste! make him suffer!

... si uite asa, persoana care trece prin toate astea are o relatie fructuoasa, el e indragostit pana peste urechi si ea la fel, numai ca nu o arata, si toate sunt shinny happy!
i guess that's that! acum am aflat ce trebuie sa fac, cum trebuie sa ma comport... si toate astea din relatia minunata a nepoata-mii, maria, cu rares, de la grupa mijlocie, care tine neaparat sa spuna tuturor ca maria este prietena lui!

2 comentarii:

Admin spunea...

Just another one of Turkey's brilliant practical jokes =))
Superb!

squig spunea...

uite asa devin barbatii porci:)) cu dezamagiri/traume in dragoste din copilarie, dup-aia invata cum sta treaba si procedeaza si ei la fel. so it's US who teach them and then it comes back to bite us in the ass.