duminică, 29 noiembrie 2009

de ce nu ar trebui sa conduc vreodata...

raspunsul evident la aceasta afirmatie este ... pentru ca sunt colerica, isterica si tot ce e legat de astea doua! din chestiile astea reies cateva motive simple. here we go:

- atentia distributiava - o am, este acolo! cel mai frecvent apare sub forma unor conversatii simultane si paralele cu una sau mai multe persoane, asa ca m-as descurca cu oglinzile, volanu, pedalele si toate cele... numai ca as putea uita de una dintre ele
- exista posibilitatea sa bat si sa injur foarte multi oameni in trafic, la stop sau in orice alta situatie which requires me in the car... pentru ca sunt isterica
- in caz de accident... fara vina mea, ala care m-a lovit moare acolo, de mana mea! ... fara avertisment.

deocamdata numai pe astea le am in cap, dar mai apar cand o sa trec prin chestii!

ca sa intelegeti de ce am decis ca nu ar trebui sa conduc... azi m-a sunat sor-mea razand sa-mi spuna ca a intrat unu' in curu' lor la stop si ca le-a indoit un pic numaru' si nimic altceva. primul meu instinct a fost sa intreb: a dat adi in spate sau a intrat ca boul in voi? si mi s-a raspuns ca ala a intrat in ei... and then hell broke loose! si nu mai e nevoie sa descriu

Niciun comentariu: