miercuri, 2 noiembrie 2011

Moldova strikes again!

Bai, sa imi spuna si mie cineva ce naiba se intampla in tara aia cu telefoanele! Iar am sunat azi in Moldova, de data asta la case mai mari...ACELASI tratament, si in mod incredibil, aceeasi voce de pitzi.
"Hai domn'le ca te cauta cineva la telefooooon!!" "Hai, vii odataaa!!".... Si nu suna a moldoveanca....eu cred ca e o romanca, "nesimtita in serie", care se plimba pe la companiile din Moldova si raspunde la telefoane cu voce de pitzi si face oamenii sa astepte.

Am sunat in Vietnam, la curu pamantului, literally, cat am vorbit la telefon se auzeau motoscutere si gaini cotcodacind pe fundal...dar mi s-a raspuns la telefon si mi s-a vorbit frumos!
Am sunat in Uganda, tanti credea ca m-a pus pe hold, dar auzeam tot, si cat a stat tehnicianul sa repare legatura, eu din Viena ascultam cum se infiripa ceva legatura amoroasa intre bancherita (banchera?) mea si "ingineru' de sunet"....dar femeia mi-a raspuns, si a vorbit cu mine respectos odata ce si-a terminat tehnicianul treaba si a revenit legarura....
Am sunat in Bangladesh, m-au plimbat aia prin toate departamentele companiei pana am dat de cine trebuia, dar nu m-a pus nimeni pe hold, nimeni nu m-a facut sa astept.
Am sunat in x catunuri dubioase ale lumnii, peste tot mi s-a raspuns la telefon...numai in Moldova nu. Tata imi spunea ca nu sunt prima romanca ce observa asta, si ca mult inaintea mea, pastorel teodoreanu (parca!) scria ca mai repede ia trenul si se duce pana acolo, decat sa astepte sa i se faca legatura cu persoana dorita.

Deci ce naiba se intampla in Moldova! S-o opreasca cineva pe pitzi aia!!

Niciun comentariu: