joi, 7 iunie 2012

momentul trist...

... in care afli ca nu poti sa te mai fofilezi de la a deveni "mare"!

de ceva ani incerc sa scap de lucrul asta, dar nu reusesc sa raman unde vreau eu! cele mai evidente lucruri, care ma fac sa par "mare", sunt si tipic feminine, deci double trouble! sunt doua lucruri atat de simple, dar pentru mine au un impact mare.

primul este timpul, care, pur si simplu, nu mai e la fel! nu inteleg unde dispare, unde se grabeste si, mai ales, de ce face asta. din cauza lui, am o antipatie pentru tipa care prezinta Observatorul de dimineata, pentru simplul fapt ca spune "Doamnelor si domnilor, aici ia sfarsit Observatorul!" ... si stiu ca nu pot iesi pe strada in pantalonii de pijama, data cu creion la un singur ochi, cu parul strans intr-o coada in varful capului, stiu ca jesse o sa protesteze daca nu ii dau sa manance, stiu ca maria o sa imi reproseze ca iar a intrat in seria a doua la micul dejun de la gradi... nu-mi place femeia aia!

cea de-a doua problema este spatiul in geanta! asta micu', la fel ca si timpul,are o problema... nu mai e! pur si simplu, nu am niciodata destul loc pentru tot ce am "nevoie". acum cateva luni, umblam cu un ghiozdan dupa mine, pentru ca nici o geanta nu imi ajungea.

asta a fost momentul in care gandul ca devin femeia aia care cara un troller dupa ea m-a inspaimantat si m-a facut sa imi cumpar o geanta in care imi incap doar portofelul, o agenda mai mica de A5, telefoanele, vreo 2 pixuri si un ac!


sa fie clar! inainte ca eu sa fiu "mare", femeia aia de la Observator o sa renunte sa ma mai provoace!

2 comentarii:

Twister spunea...

I-as da un like acestui entry.. dar nu pot.. but i like it :))

Momo spunea...

Eu am ghiozdan, geanta si sac de pinza topita dupa mine si tot as mai stringe de-un troller. Facem parte din specia femeia-melc, foarte intilnita cred ca nu numai in Rominia, pe care o mai vezi plecind din piata cu 10 sacose, geanta atirnata ca pe Champ-Elisee de git si plodul de-o toarta. E varianta est-europeana a lui Wonderwoman. Dar mie imi place.

Ai admiratia mea eterna pentru poseta! Oh hail my guru!