miercuri, 20 iunie 2012

primul

toata lumea face shopping cand pleaca pe undeva, nu? asta e, de fapt, esenta calatoriilor... ziua intreaga in care te plimbi prin magazine, desi gasesti acelasi lucruri si in propriu-ti sat.

asadar, fusei la shopping in viena, am gasit bluza, am stat la coada la cabina, am intrat, am probat, dar nu asta ne intereseaza. in timp ce probam frumoasa bluza, despre care nu mai stiu daca e frumoasa sau nu, l-am vazut! era acolo, foarte evident, vazandu-se printre toate celelalte. un fir de par alb trona in varful capului meu roscat, fix in mijloc, pe traiectoria cararii.

verde, albastru, galbena, rosie! ce culoare e bluza? e frumoasa! da-o dracu! take me out of here! nu mai vreau sa vad atrocitatea! aaaaaaaaaaaaaa!

dupa ceva timp de panica si usoara isterie, aveam fata de zici ca dadusem 200 de ture de cabina de proba, am reusit sa ma calmez si sa il analizez. da, era acolo, era evident si ar fi dragut sa... nu mai fie!

am decis sa dau totul uitarii si, pana cand ma vopsesc, sa nu ma mai uit vreodata in varfului capului meu! nu este acolo, nu exista! refuz sa am un fir de par alb la minunata varsta de .. 18 ani si jumatate :)

Niciun comentariu: