marți, 20 ianuarie 2009

over and over again!

freud ar fi fascinat de subconstientul meu... are abilitatea de a visa, de 2 saptamani, aproape in fiecare noapte, aceeasi persoana.

la inceput a parut ok.... "aaa uite pe cine am visat si ce am visat, si ce facea si te-a pocnit! ha ha ha!" e un fel de serial... iti doresti sa vezi ce urmeaza! cine cu cine, cum?, unde?... toate astea pana trece o saptamana si ceva si iti doresti sa se termine, sa moara, sa il dea disparut!

inalt, scund, slab, gras (da, este un el), fie ca-mi pocneste prietenele :P, fie ca-mi plimba catelu, fie ca spala vase... e acolo mereu... in singurul loc in care puteam sa fac ce vreau! i don't even want him there! long time gone bye bye...

problema e ca eu nu apar niciodata in visele mele! cum se poate sa visezi ceva care sa nu te includa si pe tine? da' sunt ale mele, vreau si eu! ce numai el? go away! shu, it's my dream!

help?!

Niciun comentariu: