vineri, 30 ianuarie 2009

de la -0,75 la -10

mi-am facut azi curat la cursuri in dorinta de a arunca tot si am gasit ceva care m-a facut sa-mi amintesc de o intamplare tragi-comica din viata mea de student!

totul a inceput in iunie anul trecut cand, in turma, ca altfel nu se poate, ne-am ales optionalele pentru anul III. de ce ne-or pune sa le alegem atunci nu stiu ca oricum la inceputul anului nu mai stia nimeni ce optional are... whatever! trecem peste!

cert e ca, intr-un final, am aflat ca suntem la optionalul de planificare familiala. super!
...wrong! cursul se intersecta cu un alt seminar si seminarul cu practica... si ce am fi putut alege intre UNICEF si seminarul de planificare familiala tinut de o tanti care nu are buton de off la vorbit? asa ca am prins numai 1 seminar...

asadar, am ajuns la examen, toate 3 cu coada intre picioare, stiind ca nah... mai e Carmen in fata, mai e si Carla, Anca zicea ca a facut oaresce copiute si Bibi ca a mai retinut cate ceva... un 5 ne iese!

super subiecte...nu stiam nici unul, dar nu ne-am impacientat ptr ca Anca avea COPIUTE!

vine si momentul potrivit pentru copiute si, cum eu sunt aia cu cohones care are tupeu sa copieze :P, mi le da Anca mie! plus ca am facut asta pentru bunul mers al examenului ca daca incerca Anca sa copieze facea infarct si ramaneam toti cu restanta

erau vreo 5-6 post-it-uri pe care incapusera 10 cursuri... si erau numai fata!

to make it better, eu sunt mioapa si maria a binevoit sa-mi rupa ochelarii si mi-a fost lene sa ma duc la control pentru altii

si a inceput marea incercare de a gasi contraceptivele monohormonale si plurihormonale. nu a fost nimic suspect la mine atunci cand stateam la 10 cm de banca incercand sa inteleg ce dracu scrie acolo... neah!

am intors pe toate partile, toate chestiile ale mici... nimic despre contraceptivele monohormonale sau plurihormonale!!! apoi... revelatie!

Anca: mai am una!
Eu: da-o incoa!

o scoate din maneca mototolita si o arunca sub foile mele! si incearca tu, oano, sa faci in asa fel incat sa nu se observa ca foaia ta de examen e mai sus decat banca cu vreo 5 cm...

anyway, am trecut cu bine de examen, in afara faptului ca dioptriile mele au sarit de la -0,75 la -10

Niciun comentariu: