luni, 15 iunie 2009

puppy out of hell!

cred ca asa o sa o strig pe jesse de acum incolo pentru ca-si merita cu varf si indesat numele!

aseara am picat lata pe la 10 si ceva din cauza unei... de fapt, m-am culcat la 7 dimineata! asa ca pe jes... adica pe puppy out of hell am scos-o afara pe la 9 jumate!

totul bine si frumos, dorm eu ca porcul, probabil am si sforait pentru ca nah... am gene bune! si pe la 8 jumate ma simt amusinata... ma intorc pe partea cealalta in speranta ca "ignore her and she'll go away" o sa mearga! not really! dupa numai 2 secunde eram din nou nas in nas. m-am prefacut ca dorm pana cand jesse aka puppy out of hell a decis ca singurul mod in care ma poate trezi este daca se urca pe mine... la propriu! asa ca labele din fata pe o parte, labele din fata pe cealalta si cele vreo 20j de kile pe coastele mele!

asa ca a trebuit sa ma ridic din pat, ca de trezit eram deja treaza, sa ma imbrac si sa ies cu animala afara! bine ca avem oglinda in lift ca sa nu sperii totusi tot cartieru'

si imi pusesem ceasu sa sune la 10 jumate, crezand ca there's no chance in hell sa ma trezesc mai devreme!

Niciun comentariu: