marți, 30 iunie 2009

sunt calma!

nu ma mai atinge nimic, i finally found peace... in carti, filme, seriale si jocuri care imi plac! nu mai TREBUIE sa citesc ceva anume, ci doar ce-mi place!

si din moment ce sunt calma, nu mai am nici subiecte... pentru ca mi se par rautacioase.

am vrut sa povestesc despre bunica si nepoata din parc care barfeau tot ce misca, dar dupa m-am gandit ca mai trebuie sa existe si barfitori, so why bother? am vrut sa critic muierile care nu au simtul penibilului si carora li se balangane sanii fara sutien si poarta pantaloni pana la jumatatea fundului cand celulita le este doldora, daaaar mi s-a parut ca sunt rea si ca poate sunt si eu penibila la randul meu asa ca neaaaah! dupa am vrut sa fac un misto crunt de o tanti care si-a uitat cardul in bancomat, iar persoana care l-a gasit a scos de pe el numai 3 milioane, desi limita era de 30, but the again, mean mean me sa fac misto de raul altuia!

chestia asta cu calmu' doesn't work for me!!! face misto de mine, makes me a better person and me not likey!

Niciun comentariu: