joi, 16 iulie 2009

super-cowie powers!

pe langa faptul ca brilliant minds think alike, mai si pot sa aiba doua conversatii perfect valabile in acelasi timp, fiecare dintre conversatii fiind tratata individual!

here it goes:

andreea: sooo...what are you up to??
turkey: mmm nimic special
turkey: vreau sa ma vopsesc
turkey: si brasoooooov
andreea niculae: uuu...sexi...ce culoare?
andreea niculae: daaaaaaaaa
turkey: tot roscat
andreea: si eu vreau brasooooooooooov
andreea: acuum!! in vena
andreea: super
turkey: :))
turkey: o sa avem o saptamana
andreea: cand planuiesti the great deed?
andreea: ihiiii
turkey: ca doar nu am munci non-stop
turkey: saptamana viitoare
andreea: si o sa facem di tati..o sa muncim si o sa cantam si o sa cunoastem oameni...si most importantly o sa fim noi toatili in za same quarters muahahaha
turkey: yup
turkey: tu observi ca am purtat 2 conversatii paralele si ne-am inteles?
andreea: pai tin pumnii sa iasa super atunci
andreea: :))
turkey: :))
andreea: we have super-cowie powers

si acum... despre ce am vorbit? :P


p.s.: asta s-ar putea sa fie ultimul meu post ever pentru ca la mine in cartier vin astazi vreo 1000 de suporteri unguri! it was nice meeting you...

Niciun comentariu: