miercuri, 29 iulie 2009

viata trista si amarata!

desi din titlu pare ca am avut 9 zile de ... cacao in Brasov la Watumi, nu a fost asa! titlul a venit la cererea vacilor. de fapt, nu la cererea lor, ci la reactia lor cand am spus ca am o viata trista si amarata

anyway, a fost o saptamana si ceva foarte misto, cu oameni misto si tot tacamu'... bine, asta printre AAAAAAAA si aaaaaa de nervi!

inca ma mai adun, asa ca detaliile o sa vina pe parcurs cand mi le si amintesc.

so, we're back! twice as big and twice as... cu multe chestii de povestit!

p.s.: viata mea chiar este trista si amarata! dupa ce 9 zile am "dansat" in dus pentru ca era unul din ala stabil, am ajuns acasa cu marea dorinta de a face un dus normal! well NO, pentru ca nu am avut apa calda pana ieri dupa-masa...

Un comentariu:

Trepă spunea...

WoW. M-aş înscrie şi eu la cursul ăsta. Mă poţi învita ca şi coautor la blogul tău?