miercuri, 9 septembrie 2009

cred ca a intrat in anu' mortii sau, pur si simplu, trec printr-o perioada incarcata emotional a vietii mele, dar suna mult mai bine anu' mortii...

so am intrat in anu' mortii, si anume, am inceput sa plang la filme! prima data cand mi-a dat o lacrima in coltu' gurii a fost la ps I love you. hai sa zicem ca e ok... nah, un tip bun, irlandez, super misto si interpretat de Gerard Butler (hubba hubba) moare de tumoare cerebrala. that's a reason to cry for! mi-a tremurat barba ceva mai tare si la the reader, nu mi s-a parut ciudat nici cand am plans la titanic pe care il vedeam a 200a oara, pentru ca mor naibii 1500 de oameni, dar cand m-a pufnit plansu' la happy feet cand l-au dat pe mumble afara din ... tribu (?) lor, mi-am dat seama ca am o problema!

asadar, era eu cu mine si ma intrebam... ce mama ma-sii am? nici ca mi-am dat seama, dar stiu ca nu vreau sa fiu ca unii oameni care plang instant cand vad ceva fie ca e de bine, fie ca e de rau!

now, what would papa freud say about that? ....in cazul de fata, sa presupunem ca esti papa freud :)

Niciun comentariu: