luni, 28 septembrie 2009

we are back???

tocmai ce mi-am dat seama ca nu am mai scris de ceva timp si nici eu sau momo nu avem idei "hilare" asa ca probabil o sa fie a big shit, but hey, it's my shit!

asadar, au fost 2 saptamani in care, la sfarsitul fiecarei zile, mi-am dorit sa se deschida pamantu' si sa cad acolo sa nu ma mai frece toata lumea la cap!

sambata, 13.09.2009 : THE DAY in care am depus nenorocirile alea de dosare ptr master. shinny happy people se duc sa depuna cand i se spune ca mai trebuie sa plateasca o taxa si sa-si mai faca o copie dupa buletin... si era 12 fara 10! so i run the freakin' marathon ca sa "rezolv" problemele

luni, 15.09.2009 : se afiseaza datele de interviu... managementul resurselor umane 23.09, ora 9 si grupuri de risc 23.09, ora 9! WHAAAAAAAT? ... si am lesinat
later on that day : pfiu! miercuri resurse umane, joi grupuri

miercuri, 16.09.2009 : la 10 era la facultate ca sa observ gloata de oameni din fata usii!... si cum am stat 7 ore acolo, mi-am cam bagat picioarele in momentul in care a trebuit sa "recit" din eseu. consecintele au fost 2 de 5... unul la eseu si unul la interviu care adaugate la fabuloasele mele medii din anii de studii si de la licenta au dat un frumos 6:48 (fffff mandra de el)

joi, 17.09.2009 : interviu grupuri de risc... siiii, oana, ai ajuns la noi! .... nu, am venit intentionat! aplauze furtunoase din partea comisiei!

vineri, 18.09, sambata, 19.09 si duminica, 20.09 : i saw death with my own eyes! am fost cu Momo la un training foarte interesant, dar al dracu de lung! au bagat 2 module in 3 zile asa ca sambata la pranz ma durea deja tot si am intrat in stand-by

luni, 21.09.2009 : s-a afisat the great shit! media mea exorbitanta la RU nu m-a ajutat cu nimic si numele meu se vedea superb pe lista de respinsi, daaaar my balls helped la grupuri

marti, 22.09, miercuri, 23.09 si joi.24.09 : great days! the best ever! o tona de declaratii de dus intr-o tona de locuri in capete diferite ale bucurestiului.... si pe langa asta mai aveau putin si imi cereau proba de ADN cand mi-am confirmat locul la master

daaaar m-am rasplatit pentru astea 2 saptamani cu un telefon... pe care nu-l aud cand suna! (conditionarea ma-sii) :D

Un comentariu:

Twister spunea...

Felicitari bre cowie, noch ein mal sa fie si pe blog :)
deci avem in mod oficial doua masterande pi blog...
eu ramasei de caruta si tot trag sa termin naibii facultatea vietii o data!
Si da, suna a doua saptamani de haos, super intense, dar de acum puteti sa va relaxati...