luni, 14 septembrie 2009

ziua zilelor!

ieri a fost o zi a minunilor si a revelatiilor!
incepem cu minunea...



:D nice, huh? prajitura cu prune
well, stiu de unde si cum a aparut, dar nu stiu cum de i-a venit adinei ideea sa o faca, ce a determinat-o sa infaptuie aceasta prajitura! THE prajitura care, de obicei, apare la noi in casa cam o data pe an si, de fiecare data, dar de fiecare data, adina spune ca de acum o sa faca in fiecare saptamana... si tot la an o face!

si relevatia... well, e o poveste mai lunguta.

totul a inceput acum vreo jumatate de an cand am observat ca telecomanda de la televizor avea o problema... alta decat ca era compusa din 2 bucati independente! problema arata astfel: nu se mai schimba programul decat daca inainte dadeai mai tare sau mai incet! ... si asa ne-am chinuit o luna, o luna in care in fiecare zi vroiam sa cumparam alta telecomanda...

si si si... intr-o zi chiar am cumparat! toate bune si frumoase pana cand observam aceeasi problema si cu telecomanda noua!
atunci a aparut teoria ca avem un televizor de cacat si ca trebuie schimbat! teoria lui adi prin care chiar demonstra ca televizor e de vina si nu sarmana telecomanda era chiar buna si facea sens... asta pana aseara cand telecomanda nu mai mergea deloc si ne-am gandit ca nu mai are baterii

si atunci ne-am dat seama ca suntem 3 retardati care au facut cele mai supercalifragilistice teorii asupra telecomenzii si de ce dracu nu merge!

telecomanda nu mai avea bateriile slabe de ceva timp... cam de cand nu a mai mers cum trebuie!

i rest my case!