sâmbătă, 21 noiembrie 2009

am o problema...

ma rog, titlul nu e relevant ptr ca am mai multe probleme, dar nu conteaza!

toata lumea stie ca ma frustrez usor, dar "problema" asta m-a frustrat mai repede decat credeam si decat ma asteptam.

asaaaa, ca sa trecem la subiect! se fac o tona de sondaje pe o tona de teme care se aplica pe o tona de esantioane reprezentative... da' bai, eu chiar nu sunt esantion reprezentativ pentru nimic??? chiar asa? trist trist!

si apoi vine intrebarea... eu exist? ca daca nu sunt esantion reprezentativ pentru nimic, da' chiar pentru NIMIC, se poate sa nu exist! se poate sa fiu numai in mintea mea, sa fiu cineva si sa-mi imaginez ca sunt eu... hmmmm! tricky!

pana imi dau seama ma frustrez in continuare!

ps: remus cernea, crin antonescu sau pe langa? ... pentru ca am o reala problema in a ma decide

after vote edit: am fost, am votat, am fost cetatean model, dar nu am scapat de mirifica intrebare daca sunt ruda cu valeriu turcan!!! i-am spus ca da, suntem veri indepartati, moment in care tanti aia a zis: " aaaa da, ca pe el il cheama cu Tz!... nope, tot cu T! :P de parca daca eram veri indepartati era necesar sa-l cheme cu Tz si nu cu T

4 comentarii:

Twister spunea...

eu nu am nicio problema...eu nu votez...nici anul asta :) sunt o cetateana naspa

Oana spunea...

bad bad citizen! eu am votat! :D

Cip spunea...

Am votat :P
Remus Cernea.
Pana la urma cu cine ai votat?

Oana spunea...

am votat cu crin antonescu pana la urma, dar gandul mi-a fost mereu la remus cernea :P