luni, 17 octombrie 2011

nostalgii de toamna

dupa cum spune si titlul, I am having a nostalgic autumn night here si voiam sa va intreb daca voi le mai tineti minte pe tanti alea care, cel putin pe mine, ma trezeau cand mi-era lumea mai draga sambata sau duminica, pe sub ferestre, pe alei cu strigatul ala care cred ca ar trezi si mortii ...'stiiicleeee gooooaaaleeee, stiiicle goooaaalee cumpaaar'. mai exista tanti astea? ce s-a intamplat cu ele? si sa mai zica vestul ca noi nu reciclam...noi reciclam inainte sa auda ei de greenhouse gases sau gobal warming. ca sa nu mai spun ca la cat frig si cata economie eu facut ai nostri in epoca de aur, our carbon footprint should be comparable to that of the hippiest of hippie utopias

mi-e pofta de must...dar nu sturm-ul care il au astia p'aci...ci mustul ala de acasa, parfumat si spumos, de-l beai o data si il regretai doua zile dupa aia. aici vand 'most' la sticle de plastic de 2l in supermarketuri, ceea ce mi se pare blasfemie. as vrea sa mai beau o data mustul facut de bunicul meu, ai sa mananc nuci culese cu cateva zile inainte.

e vreme de nicu alifantis afara. si cam miroase a iarna, ceea ce e realtiv ciudat pentru ca, nu stiu despre voi, dar eu purteam fusta mea colorata de vara acum doua saptamani si acum ma gandesc la vin fiert. astia din magazine deja s-au apucat sa vanda ciocolata de mosi, stollen (care e specific pentru perioada craciunului) si turta dulce. Banuiesc ca pe cei din tagma stefan hrusca and co. ii bucura asta, ca in ritmul asta o sa ajungem sa fredonam leru' in timp ce ne dam cu crema de plaja la vama veche in iulie...

In the meantime, azi mi s-au parut misto de tot clipurile astea, si daca fac rost, vreau sa ma uit si la film;




Later Edit: how wrong is it that I REALLY like the big-nosed guy with the guitar and the glorious mullet? I may need help...

Niciun comentariu: