duminică, 15 iulie 2012

going the distance

in matematica, cea mai scurta distanta intre doua puncte e o dreapta.. nu stiu cum se masoara distanta in prietenii..
nu cred ca e cazul sa mai spun cum au schimbat internetul, skypeul si facebookul dinamica priteniilor....eu oricum le multumesc zeilor ca exista toate astea.
m-am intalnit vineri cu niste prietene cu care nu ma mai vazusem in formula completa sau semi-completa de foarte mult timp. ne-am cunoscut in viena, si intre timp ne-am (s-au) cam imprastiat peste tot.. una prin germania, alta prin franta/spania.. alta prin olanda, una in romania si alta in state.. eu fiind singura constanta care a ramas in vienna...cumva, am reusit sa mentinem legatura si, in mod uimitor, desi suntem foarte diferite, legatura noastra tine si de fiecare data cand reusim sa ne intalnim, e ca si cum nu ne-am fi imprastiat prin toate colturile lumii si am fi ramas impreuna in tot timpul asta..
exista persoane pe care le simtim aproape indiferent de cati kilometrii se intind intre noi...si exista persoane de care ne simtim la kilometrii distanta cu toate ca stam la aceeasi masa..
distanta intre doi oameni nu cred ca are formula matematica si nu cred ca se supune legilor fizicii...nu stiu de ce depinde si caror legi se supune, dar stiu ca asta e cea mai importanta distanta, distanta care nu se masoara in kilometri..

Niciun comentariu: