miercuri, 4 februarie 2009

the pain!

intotdeauna faceam misto de oamenii care ziceau ca au o migrena (sau megrena spusa pe un ton foarte plangacios, cum ii spun eu)...

well... it is all coming back to me! in fiecare luna, cu o regularitate de ceas, tine 2-3 zile dupa care bbye... pare simplu, daca nu se ia in considerare ca nu-mi simt capul si volumul a tot creste ingrozitor

anyway, aseara a fost mama, tata si toata familia migrenei in vizita la mine! nu suportam lumina asa ca m-am inchis la mine in camera cu lumina, calculatorul si boxele (da, luminita de la boxe ma enerva ingrozitor)inchise si am stat... si daca tot stateam si volumul era tare, am stat si am ascultat

au vecinele mele (care au 16 si respectiv 18 ani) de deasupra niste conversatii...interesante, sa le zicem, despre oje, sampoane si altele din aceeasi gama a cosmeticelor. neinteresant! asa ca am trecut la vecinii de dedesubt al caror copil, desi are vreun an si ceva, tot zbiara noaptea. de obicei, pot sa adorm cu el zbierand ca na... obisnuinta, dar acum mi-as fi dorit sa-i prinda gura cu scotch!

alarma de la o masina a fost aia care mi-a sfasiat creierul in 2... ceea ce nu cred ca asa de rau, ca macar asa mai aflu si eu ca am creier!

intr-un final, tylenol kicked in and all my pain... de fapt, eu cu totul went awaaaay in dreamland, care lately seems to be a scary scary place, dar asta e alta poveste.

Niciun comentariu: