sâmbătă, 7 februarie 2009

movie night...

trebuia sa le postez cam a doua zi, dar am uitat si le-am sters... but thank god ca esti squig (nu o sa-ti spun asa cum iti spun in intimitate :P) si ca mi-ai amintit de ele :P

au fost mai multe, dar pe astea le mai tinem minte, coz we forget stuff ca suntem babe batrane si radeam ca niste isterice :D

so, here it goes...

"caca-m-as in buda ta!" ... era la sensul propriu!

in incercarea de a ne demonstra una alteia (eu si deni)ca parul de pe picioare e mai lung, a iesit asta:

ea: da' ce fir rar ai!
eu: da, da uite ce lung e!
ea: da, da uite ce lung e piciorul meu...

tot la discutia de picioare paroase, ptr ca totusi...suntem niste doamne, nu am nici cea mai vaga idee cum s-a ajuns la "parul paros"

acum ma duc sa ma isterizez in ceea ce priveste plecarea de luni ptr care nu am miscat nici o bluza sau un rucsac din sifonier

Niciun comentariu: