miercuri, 18 februarie 2009

road to hell...

exact asta am simtit eu astazi in minunatul 137, cu care circula numai oameni cu bun simt!

asadar, se ia o EU... nu mai mare de 1.56 m ca nu are nici un farmec, si se arunca intr-un 137 plin ochi! atunci cand m-am urcat eu era lejer, dar la eroilor s-a urcat cred ca jumatate de bucuresti, care vroia sa ajunga fix, dar fix la Frigocom, ca sa nu pot sa respir pana acasa...

anyway, cum ziceam... eu mica intr-un autobuz plin ochi! cand m-am urcat, tin minte ca ma tineam de o bara ptr ca la alea de sus nu ajung decat daca ma dezbrac 3 sferturi si e foarte posibil sa mor spanzurata de propria-mi mana! eee dupa eroilor... am pierdut bara si mi-a fost aproape fatal!

am fost impinsa si inghiontita pe rand in geam... da ala mare care are o bara in dreptul lui! sa zicem ca nu mi-a stricat prea tare pentru ca am ajuns sa cunosc mai bine bara, desi nu mi-am exprimat aceasta dorinta! dupa geam a urmat un nene unsuros; hai sa nu-i zic unsuros ca as fi rea... un nene cu probleme in ceea ce priveste sebumul caruia se pare ca i-a facut placere sa ma tina in brate! erasing that from my memory... si toate astea pana la razoare! :D

la mall ditai coada si oameni isterici! nu stiu cum se face ca am ajuns exact in partea opusa a autobuzului, adica pe partea cu usile... not the best moment of my life! 2 statii am mers cu rucsacul intre usi!

acum stau si ma legan intr-un colt (asa ca titisor), incercand sa uit aceasta experienta!

de maine merg pe jos...

Niciun comentariu: