marți, 24 februarie 2009

.....

in ultima vreme primesc sfaturi. nu ar fi o problema daca ar fi de la oameni pe care ii cunosc, totusi de mai mult de 5 secunde!

sa luam, de exemplu, astazi cand mi-am facut o gramada de nervi, pe langa nervii pe care mi i-a provocat trezitul mult prea devreme. eram in statie la gara, asteptand 182 in FRIG! si apare un nene mai in varsta care imi zicea ceva... ce din cauza castilor nu auzeam. asa ca imi dau castile jos si il intreb "poftim?". el ofticat imi zice: "nu vedeti, domnisoara, ca sunteti murdara de ceva alb pe haina?", eu intreb discret: "unde?", el:"pe spate" si incepe sa ma "pocneasca"...pe spate unde se pare ca aveam ceva

1. cum dracu trebuia sa vad eu ce am pe spate? desi pare ca am un ochi si la spate, nu am... i am just a control freak!
2. stiu ca m-a "pocnit" ca sa-mi ia pata de pe spate, deci intr-un scop nobil, da' de ce dadea asa de tare?
3. stop calling me domnisoara, ca asa imi ziceau pe la scoala cand faceam ceva rau

al doilea episod de genul asta (ptr ca da, atrag mosi si babe!) s-a intamplat in statie la 34 cand, de data asta, o mamaie vorbea cu mine si eu, same old, same old, nu intelegeam ce zice. imi dau frumos castile jos, desi imi placea melodia aia (kings of leon - use somebody) si o ascult.

se aude asta:

domnisoara, mai ridicati-va pantalonii ca o sa-i rupeti acolo unde se tarsaie de pamant!

din nou, 1. de unde stie ea ca am pantalonii in vine? s-a uitat sub haina mea, care e destul de lunga, si mi-a vazut eticheta de la chiloti?
2. ce o face sa creada ca nu stiu? ce o face sa creada ca asta nu e a 10-11a pereche de pantaloni cu care tarsai pe jos si care se rup, pentru simplul motiv ca nu am chef sau mi-e lene sa ii tai
3. thanks for reminding me ca am 1.20 m

Niciun comentariu: