sâmbătă, 1 august 2009

haidi lumii, fii watumi!... day one and two

... doar day one and two pentru ca stand-up-ul nostru continuu nu poate fi rezumat intr-o postare pe care sa o termini de citit in 20j de minute!... asa ca vine pe bucati!

am sperat, m-am rugat, mi-am dorit cu disperare sa nu ma lasati pe mine sa povestesc despre excursia cirezii, dar vad ca nu se simte nimeni! ... asadar, preiau fraiele acestui blog! pun piciorul in prag! dau cu pumnul in masa!

watumi in poze! :D

day one!... and two

tren in picioare, taximetristi idioti, alex de la watumi care nu se prinde de glume, mor, mor, mor acum si aici, da' n-a mai murit! bitch mode ON/OFF (depinde de situatie si de persoana pentru care se instaura aceasta stare)! a venit alex de la viena (asta ca sa putem sa-i diferentiem de restu alexilor) cu vocea lui de cititor de povesti pentru copii... toata lumea s-a resuscitat! uhuuuu party! Raul (cu accent pe U) Prahova (cu accent pe O) and so on (s.a.m.d.)... si spus cu accent mexican de telenovelist!

some normal people au cedat pe la 3 jumate, dar some not so normal people isi spuneau nighty night si see you tomorrow la 7 dimineata... cand eu ma intrebam daca alex de la viena sta pana luni, fiind duminica!

am mancat ca porcii si am zis sa luam autobuzul pentru ca nah... eram obositi! ne-am urcat in autobuz si dupa jumatate de ora eram in statia paralele celei de unde luasem autobuzul!
a se observa cat de bine imi aduc aminte chestii! inainte de asta cu autobuzul a fost intalnirea cu voluntarii cand am facut greseala de a ne baga (marina, andreea si eu) manageri de locatie! BIG MISTAKE, dar a fost bine pana la urma

daca va mai amintiti ceva fai vacilor (adica cireada care fu acolo) do not hesitate!

Un comentariu:

Admin spunea...

adica watumi in poza (una) si nu watumi, ci zilele de dinainte de watumi...dar in rest totul corect :P