vineri, 2 octombrie 2009

Fetele la Mall...sau cum am incercat

Ok, hai sa zicem ca am inceput prost. Am mers "cu treburi", ceea ce cred ca deja incalca o regula a ecosistemului molului. Cit timp o asteptam pe Turkey, o domnisoara m-a lovit cu un "Nu va suparati...", respect cu care a perseverat pina la sfirsitul indicatiilor, cu toate ca era doar cu 2-3 ani mai mica decit mine. Ok, fain, apreciez si promovez buna crestere. Trecem peste.

Vine Turkey, si promenada lejera si fitzoasa incepe - fetele pasesc in raiul cumparaturilor, in care e ritualic sa casti gura la fiecare luminitza din vitrine, sa probezi cu gratie si fara graba fiecare centimetru din materiale, sa botzesti buzele incercind cite un produs, vreme sa arunci cite un ochi cochet catre tine insasi in fiecare ciob de sticla sau de oglinda din magazin, in deplina satisfactie: Uite ce bine imi sta paru' azi! Noi ce facem? Cumparam ceva din zbor de la papetarie si mergem fara sa clipim sa platim facturile la telefon. Nu-i nimic, inca o greseala, poate nu observa nimeni.

Eram deja la etajul trei, mirosea a mincare si eu intrasem deja in transa. Dupa facturi, cumparam gogosi. Gogosi! Am vazut in ochii lui Gerard Butler de pe afisul la Gamer ca gresisem si ca urma sa platim cu sufletul. Pentru ispasirea pedepsei, ar fi trebuit sa petrecem 12 ore la coafor, 10 la probat rochite, 8 stind la cafelutza intr-un loc vizibil, 6 la incaltat pantofi, 3 la mirosit parfumuri...iar lista ar fi putut continua...Dar noi ce facem???
Mergem la supermarket sa cumparam piine, lapte si deodorant :|

Am plecat spasite, in huiduielile si blestemele tocurilor si al extensiilor de par. Pentru cireasa de pe tort, din ciclul "ori la bal, ori la spital", am iesit cu pungutele de supermarket si ne-am asezat ca babele pe o treapta pentru o tigara, lamentari ca ne dor picioarele si priviri obosite...
Si, pentru un final epic, pe linga noi treceau numai de-astea de 13 ani de arata de 16, de-alea de 17 de arata de 30 si citiva baietzei care latrau si dadeau din coada agitati in jurul lor.

There's no place like home! There's no place like home! There's no place like home! There's no place like home! There's no place like home! There's no place like home! There's no place like home!

2 comentarii:

Oana spunea...

ne-a trecut timpu de mall... hai la cratita si ingrijit copiii!

Admin spunea...

Hehe, noi n-am avut norocu tinerilor din ziua de azi sa avem si noi unde ne plimba. Pe noi ne duceau in parc, de un' sa stie ochiu pacatosului ce-i bun daca n-a crescut in mall de mic...Noh, fiecare cu norocu lui in viata! :)