vineri, 8 ianuarie 2010

facebook games

momentan sunt la al treilea joc "promovat" de facebook, asa ca am ceva experienta!

am inceput timid cu sapa in spate sa plantez porumb, capsuni, vinete, vaci si porci :P. a fost o perioada de glorie in care ma trezeam noaptea ca sa culeg recolta ca se usca daca o lasam prea mult. eventually m-am plictisit un pic si am jucat in paralel farmville si cafe world! si ala alta obsesie cu mancarurile: se strica, nu am loc de mai multe, nu am clienti, nenorocitii aia nu mananca AAAAAAA!

dupa ceva timp am renuntat la munca de ferma si m-am dedicat in totalitate muncii pentru propiul meu restaurant care se numea Turkish Honey :P.... asta pana am descoperit the master of the games! the one and only, the one that buys you confidence, energy and stamina

si am inceput cu sorority life!!! pentru cei care nu ati auzit de sorority life, veti auzi acum!
sorority asta e un joc pe facebook aproximativ ca farmville/cafeworld style, care este ingrozitor de addictive! addictive la modu' ca visezi noaptea ca ai primit cadou o super rochie si nu stiu ce pereche de pantofi de care aveai nevoie disperata!

aaa da, este un joc f pitzi in care te bati cu alte obsedate de sorority life in haine, accesorii, masini si prieteni, dar mai scap de frustrari :D

si sa nu uit... daca va tenteaza nu uitati ca mai am nevoie de surori :P

p.s.: don't even get me started cu quizurile de pe facebook!

Un comentariu:

Claudia Moser spunea...

asadar si tu! Eu am incercat mafia wars pe langa farmville si happy aquarium. Sorority life nu am testat, dar who knows? Poate ne vedem pe facebook :)