duminică, 3 ianuarie 2010

season's greetings!

acum ca ninge din nou nu pot decat sa ma gandesc la ce mi-a "dorit" mie ninsoarea trecuta...

ideea este asa... mie imi place taaare mult zapada, si iarna, si the fairytale bullshit cu iarna... atata timp cat stau in casa, pentru ca am observat ca iarna ma cam uraste!

prima noasta intalnire de anul asta a fost cand a trebuit sa ies din bucuresti cu o tona de bagaje si cu transportul in comun. era prima mare ninsoare de anul asta si bineinteles ca nimic nu mai circula normal, dar matizul nostru rosu era functional asa ca am profitat de cumnata-miu si m-a dus pana la plaza de unde trebuia sa iau 41. la stop cobor din masina si ma echipez... cu rucsacul in spate, cu proiectorul pe o parte si cu sacul cu hainele lui mos craciun in cealalta parte! da, eu l-am imbracat pe mos craciun :P. mergeam eu incercand sa imi mentin echilibrul... si ma intind pe jos! reusesc sa cad doar intr-un genunchi si ma ridic imediat ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat!

... m-am urcat in 41 unde am stat lipita de geam, m-am intalnit cu impactii si am asteptat microbuzul care avea sa ne duca in Dudu... 10 min, 20 de min, 25 de minute, JUMA de ora pana am aflat ca nu mai trece pe acolo ca e prea aglomerat!

Alex a venit cu o solutie pentru a ne incalzi care parea absolut plauzibila in momentul ala... sa facem pipi pe noi!

o sa va las imaginatia bogata sa isi dea cu parerea daca am facut pipi sau nu!

Niciun comentariu: