miercuri, 20 ianuarie 2010

managementul vorbitului

la noi in casa se vorbeste extraordinar de mult, ingrozitor de mult, mai ales de cand a inceput maria sa vorbeasca si nu mai vorbeste nimeni altcineva. pana si "prietenul" ei de la gradinita a observat ca vorbeste cam mult si i-a spus ca cheama ursu sa o manance daca nu tace...

eee chestia asta cu tacutu' mi-a adus aminte de un moment din liceu... impreuna cu Momo

here goes...

stateam noi la coada la fornetti dintre armeneasca si TNB si se intamplase ceva extraordinar, nemaivazut, nemaiintalnit, nemaiexistent si mie imi mergea gura non-stop, fara oprire, vorbeam cu atata pasiune cand nenea din fata se intoarce la mine cu o fata chinuita, obosita, exasperata si spune: "te rog frumos, mai taci putin ca nu mai pot de cap!" ... sper ca am redat bine. eu probabil m-am inrosit din cap pana in picioare, dar parca tot n-am tacut :D

2 comentarii:

Twister spunea...

not to mention nenea din nightline pe care vroiam sa il facem salam care a cedat nervos la "aseara ti-am luat basma" si ne-a spus ca din cauza noastra a plecat el din romania si s-a facut hobo pe alte meleaguri unde oamenii vorbesc mai putin si mai incet :P

Oana spunea...

holly mother of crap!
am uitat de cea mai scary persoana din viata mea :P