miercuri, 11 martie 2009

don't try this at home!

de multa vreme pandesc benzile alea de ceara de pe dulapul din baie, dar azi dimineata m-am hotarat! it's a easy, not that painful, asa cum a demonstrat experienta de pe picioare, and fast way to get rid of the hair

asadar, iau eu frumos benzile, le incalzesc in palme asa cum zice la instructiuni si pun la subrat, de fapt, la ambele ca sa termin mai repede... stau un picutz sa se inchege magiunul si trag!

...and that was it, right there! my biggest mistake ever!

the pain, the horror, the tears, i even bleed a little... asta pe langa faptul ca inca mai am ceva ceara la subrat care nu vrea sa se ia nici in ruptul capului si mi se lipeste mana de ea. chiar m-am gandit sa las acolo cealalta banda, dar fosnea si nu vroiam sa fosnesc in autobuz

sper ca hormonul uitarii nu o sa functioneze de data asta ca sa-mi aduca aminte data viitoare cand vin cu asemenea idei geniale de durerea mai mare decat nasterea...

Niciun comentariu: