joi, 26 martie 2009

Ecologiza-m-as!

Am observat ca e un intreg trend cu ecologia, hai sa fim ecologisti, long live Green Peace si chestii de genul asta .

Nu, nu spun ca nu sunt de acord cu asta, ci spun doar ca, din partea unora, mi se pare deplasat sa se dea mari ecologisti la o actiune, un eveniment si dupa sa se duca sa taie primu’ copac, care le iese in cale, ca sa-si faca niste ciorne !

« eu sunt ecologist , dar mi se rup unghiile daca merg sa strang niste gunoaie din padure ! » ma laaaasi ?
« eu sunt ecologist.... ma dau cu fixativ in fiecare zi ! »

Eu nu sunt ecologista, nu am strans niciodata gunoaiele lasate de taranii care ies la gratar sa mance « ceafa de porc », nici macar nu imi sortez tot gunoiul, ci doar sticlele de plastic si nici nu m-am urcat pe vreun bloc sa amenint ca ma arunc daca nu opresc aia de la howard johnson arsu motorinei pe bloc, dar am bun simt.

Bun simt in sensul ca ma gandesc la mine, la copiii si la nepotii mei, ca nu mi-as dori ca nepotii sau copiii nepotilor mei sa se nasca cu trei sfarcuri, 7 degete la o mana si sa bea apa doar dupa ce ploua !

Cred ca ar fi mai usor daca fiecare s-ar gandi la cum il afecteaza pe el ceea ce face atunci cand face, si nu la omenire. Parca reactioneaza altfel cineva care isi da seama ca isi face rau sie insisi decat intregului glob ! adica nah... e cam greu sa iti asumi responsabilitatea si pentru propria persoana, daramite pentru intrega omenire... go figure that !

Sunt curioasa cata lume o sa reziste fara mess, blog, telefon, televizor si alte cele de Earth Hour !

Niciun comentariu: