vineri, 13 martie 2009

morning sunshine!

fix cand imi gasisem pozitia de dormit cea mai buna din ultimele 3 luni (pata rosie de pe fata can prove it), a sunat ceasu... de ce a sunat ceasu cand eu nu plecam nicaieri??? pentru ca aseara mi-a fost lene sa mai ies si inainte de culcare cu jesse si, dupa un forecast, mi-am dat seama ca nu o sa poata sa tina pipi pana ma trezesc eu... asadar, 6 it is!

fost cu jesse, nici macar nu m-am mai sinchisit sa ma schimb de pijama, facut pipi, inapoi acasa, direct in pat!

trece jumatate de ora, apare sor-mea in usa, si cu un ton coborat al vocii imi spune: "te duci acum cu jesse sau mai incolo? ca noi plecam acum", eu: "am fost! lasa usa deschisa ca sa o aud pe maria cand se trezeste"

perfect! more sleep for me...wrong! dupa 2 min se aude maria: "maaaaamiiiii!!!".cum maica-sa era inca acasa, se duce o ia si o aduce la mine in pat in speranta ca o sa mai dormim amandoua un pic...ceasu fiind totusi numai 7 fara 10!

zis si facut! maria inchide ochii, eu inchid ochii...wuhuuu! again WRONG!

se aude glasciorul cristalin: "gataaaa!" eu:"glumesti, nu?"

nu, nu glumea! ... asadar ne-am trezit amandoua la ora 7 si am inceput sa ne jucaaaaam, pentru ca asta faci cu un copil de aproape 2 ani, te joci pana nu mai poti sa te joci, dar ea tot poate!



in caz ca va intrebati cine e monstrul din poza... ea e maria!
for more details, blogul ma-sii www.randuripentrumaria.blogspot.com

Niciun comentariu: