vineri, 20 martie 2009

m-am facut si arbitru...

mda... mai nou sunt si arbitru in meciurile maria-jesse care ma lasa fara vlaga si fara... voce!

sa luam cazul urmator...

maria ii ia jucaria lui jesse si fuge cu ea prin casa de nebuna! jesse nu e nici ea cu toti piticii acasa, deci jesse dupa ea tropaind... aaa am uitat sa spun ca maria mai si tipa in timp de fuge cu jucaria!
asadar, avem o maria care fuge si tipa si o jesse care tropaie! buuuun!

problema intrevine atunci cand jesse o prinde pe maria in vreun colt si incep sa traga amandoua de jucarie... maria urla : "mea! mea! mea!" (adica e a ei, desi NU e), jesse maraie si trage cat poate de jucarie, dand totusi din coada si crezand ca e un joc mai... violent!

aici intrevin eu care trebuie sa o conving pe maria ca e jucaria lui jesse si ca jesse nu se joaca cu bebe al mariei.

eu: vrei sa i-l dau pe bebe al tau?
ea: DA!

great! exact asta asteptam!!!

si dai, oano, si chinuie-te sa le convingi pe amandoua sa lase jucaria!

si acum se cearta pe ceva, dar are cine sa le desparta...

Niciun comentariu: