marți, 17 martie 2009

Tehnologically retarded

Da, recunosc, cand vine vorba de tehnologie ma fac mica intr-un colt si ascult… fara sa inteleg prea multe.

Si ca sa dau si din casa... de vreo saptamana ma chinui sa aflu cum pot sa pun un link pe cuvinte... nici macar nu stiu sa explic ce vreau ! chestia e ca vroiam sa fac ceva de genul cand click-uiesti un cuvant anume iti intra pe un anume site :P... hai ca asta a sunat mai normal.

[url="http://randuripentrumaria.blogspot.com/"]blogu ma-sii[/url] asta a fost tot ce am putut sa scot de la cineva dar nu a mers...

i-am mai spus asta cuiva, care pe langa faptul ca nu mi-a explicat cum se face, a inceput sa-mi explice de fiecare data cand imi trimite ceva cum sa salvez... prima data am crezut ca face misto de mine, dar nu... era foarte serios!

asadar, daca stie cineva cum se face, sa ma lumineze si pe mine


later edit: oh yes! thank u, deni! sa-ti traiasca....prietenele:P
later later edit: sar'naaaa flaviu si adidie!

Niciun comentariu: