marți, 5 mai 2009

de ce sunt oamenii idioti?

desi inca mai speram ca nu sunt idioti, ci doar se prefac, azi mi s-a confirmat... exista oameni absolut idioti, da' idioti de ma doare pe mine!

dupa cum m-am obisnuit 137 gol de unde ma urc eu, plin la prima statie... eu mulata pe o bara.

ajung aproape de statia mea si il intreb pe nenea din stanga daca poate sa-mi faca loc sau coboara. el imi zice sa cobor prin dreapta, desi usa din stanga era muuuuult mai aproape. ma duc spre dreapta, o mamaie statea pe scaun si langa scaun un carut ceva de care nu puteam sa trec si era si inalt si cum eu am picioare scurte, nu puteam nici sa-l sar... cand o rog sa-l traga spre ea, imi zice sa cobor prin stanga... moment in care m-am inrosit, tensiunea mi-a crescut si m-am rastit si la ea si la idiotu' celalalt care decisese ca el nu se da.

anyway, la urmatoarea statie, adica NU la statia mea mi-au facut loc

Niciun comentariu: