vineri, 15 mai 2009

nu stiu ce nume sa-i pun...

in ultima saptamana, s-a abatut un val de violenta asupra-mi fiintei gingase... din cand in cand!

am avut o saptamana "aiurea"... da, merge termenul!... in care 3 zile am lucrat cu norma intreaga, o zi m-am chinuit la nenorocirea aia de plan de interventie pentru toxicomani si o zi... am dat ultimul examen din facultate. dar nu asta ne intereseaza, ci violenta anumitor lucruri...

asadar, s-au intamplat 3 nopti la rand, nopti in care eu dormeam dusa, dovada fiind cutele de pe cearceaf imprimate pe fata mea!

prima chestie s-a intamplat marti noapte, cand, din senin, a cazut un tablou de pe perete... pe unitatea centrala si a facut un asa zgomot incat si eu si jesse aproape ca am facut pe noi la unison! tablou ala sta acolo de vreo 2 ani si ceva... de ce tocmai acum cand dormeam si eu bine??? anyway, o bucata din rama lui... nu e de gasit!

urmatoarea noapte, spre dimineata asa, a inceput sa bata vantul si usa la baie era deschisa si, pe sub usa, s-a facut curent si s-au trantit si geamul de la baie si cel de la mine din camera... RAU!

iar azi-noapte... a fost mirifica vijelie cu toate cele si geamul meu zdranganea, perdeaua imi ajunsese pe fata si a intrat si un pic de ploaie cat sa o ude pe jesse puuuuutin... great night AGAIN!

ma simt de parca la mine in casa e headquarteru' unei bande poltergeist! mai mama, poltergeist, macar fii silentios! woman in need of sleep here!

oare la noapte ce se intampla?
mor de curiozitate!

2 comentarii:

filotas spunea...

au trecut ceasurile rele...nu o sa mai ai parte de adrenalina:)

Oana spunea...

si eu care speram sa fie zburatorul si nu ceasurile rele
ehee... nici de data asta :P