miercuri, 6 mai 2009

shopoholic inside

azi am simtit pe pielea mea ce inseamna sa-ti doresti sa cumperi un magazin intreg!
ma plimbam printre rafturi si mai luam cate ceva... asa am ajuns sa probez 4 perechi de pantaloni si 5-6 bluze!

problema a venit atunci cand a trebuit sa ma hotarasc pe care dintre cele probate sa le cumpar... castigatoarea a fost o bluza mumoasa tare!

numai 20 de lei m-au despartit de o pereche de pantaloni si un portofel absolut gol!

niciodata nu m-am gandit ca as putea sa fac asa ceva pentru ca nu am facut niciodata ce am facut azi! imi doream sa ma mut in magazin, sa pot sa cumpar tot de acolo! chiar mi-am planuit banii pe mai multe luni de acum incolo pentru ca VREAU mai multe chestii

concluzie: nu ma mai lasati singura in magazinul ALA, ever!

Niciun comentariu: