vineri, 8 mai 2009

should i?

de vreo 2 zile ma intreb daca sa scriu despre partea scoasa din bancurile cu prosti a vietii mele... si uite ca azi, am decis sa scriu ca deh... doar debitam tampenii!

asadar, ziceam de bancurile cu prosti si viata mea... care cateodata ar putea face cu succes subiectul unui astfel de banc!

povesteam zilele trecute de mica mea escapada in ACEL magazin si fericirea care se citea pe fata mea... eh, fericirea aia s-a sters brusc in momentul in care mi-am dat seama ca nu am cheile la mine, pentru ca le-am uitat in alt pulover.... si acasa nu era nimeni pentru ca maria si bona-sa plecasera la putin timp dupa mine si nu le-am gasit in parcul de langa bloc unde merg de obicei, asa ca trebuia sa ma gandesc la altceva...

cumnata-miu lucreaza relativ aproape asa ca l-am sunat... mi-a zis ca vine dar pleaca in 20 de minute de acolo ca mai are ceva de facut! as putea sa stau 20 de minute pe o banca... no worries! ... eram inca rezonabila pentru ca facusem terapie in magazin

stau pe banca, la soare, se aseaza si o mamaie cu chef de vorba langa mine, ne intretinem putin si hop, trec cele 20 de minute si il sun pe Adi care ma intreaba surprins: "ce au trecut deja 20 de minute?",
eu: "aaaaa da", incepand sa-mi pierd rezonabilitatea,
adi: "eu mai am ceva treaba, mai bine vino tu cu 25 pana aici si cobor si-ti dau cheile"
eu... mie mi-a crescut tensiunea la 40! adica am stat 20 de minute pe banca la soare cu o mamaie sacaitoare, cand in astea 20 de minute ajungeam la el la servici? aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAA...si am plecat!

inainte sa ajung il sun sa-i spun ca mai am putin si-mi zice sa intru pe nu-stiu-ce strada ca pe bulevard nu poate sa ma astepte cu masina... adica ma si aduce cu masina acasa? adica am stat 20 de minute pe banca la soare cu o mamaie sacaitoare, cand in astea 20 de minute ajungeam la el la servici si dupa ce m-am plimbat cu tramvaiul ala in care putea ma aduce acasa? aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa AAAAAAAAAAAAAAAAA...

macar m-a adus acasa!

2 comentarii:

Anonim spunea...

:))))))))))

Anonim spunea...

si acasa aflati ca nici adi nu are cheile la el, o sunati pe adina, le-a pierdut... and the savior of the day: mary, care apare, amuzata, cu toate perechile de chei. nu, nu singura, ci cu bona (maria nu se duce singura la plimbare) :D

se putea si asa :P