miercuri, 13 mai 2009

uhuuuu!

si se facea ca azi am avut ultimul examen din facultate... pe care l-am tinut intr-un subsol, la Obregia, unde se intalnesc, de obicei, cei care merg la Alcoolicii Anonimi!

siii pe tavanul subsolului asta trece teava de canalizare! da, da, aia pe unde se duce dupa ce tragi apa, care era carpita cu niste chestii dubioase si cu sarma... oare daca era puterea de tragere a apei mai mare, exista vreo sansa sa se sparga si sa ne... umple de noroc?

examenul a fost oral sub pretextul ca nu vrea sa "isi bata joc" de notele noastre, asadar am stat de la 11 pana pe la 2 si un pic, timp in care a "examinat" 20 de persoane din 70, pe scari, pe mese in camera aia de gazare in timp ce un idiot statea in fata si ii punea profa intrebari total stupide, care nu aveau nici o legatura cu mirificul proiect pe care m-am chinuit sa-l fac!

eu am primit ca intrebare stupida : care este diagnosticul diferential intre consumul de alcool si heroina?... primul lucru care mi-a venit in cap a fost "ba pe mama ta! ce, eu sunt doctor? intreaba-ma ceva de terapii pentru chestia asta!", dar nu am si exteriorizat... anyway, am balmajit ceva si am scapat!

cred ca examenul asta a fost planificat minutios de madam Turbatu (secretara noastra, careia tot anul 3 i-a declarat razboi inca din prima zi cand a venit acolo. ziceam ca a fost planificat minutios de tanti ca sa ne arate ca se poate si mai rau decat pana acum si ca, daca vor, pot sa ne gazeze oricand!

Asadar, sunt absolventa si viitoare licentiata in Consiliere in Asistenta Sociala!

Niciun comentariu: