vineri, 28 august 2009

i have to do this!

dupa cum zicea si marina, oameni faini, super spectacole... dar biletele nu s-au vandut asa bine pe cat se astepta toata lumea!

si aici intrevin coordonatorii sectiunii de teatru : bogdan si andreea! nu pot sa-mi imaginez cum ati uitat amandoua privirea de "vindeti bilete!". cand se uitau cu ochisorii lor rugatori la noi... well, ai fi facut orice ca sa vinzi bilete! ORICE! nu stiu cum faceau, dar noi eram "yes, master!", insfacam maldaru de brosuri si ieseam pe strada sa invitam lumea la teatru... cu ranjete cat casa, desi eram obosite varza. am vorbit in alea 5 zile mai mult decat am vorbit in cei 22 de ani de viata... si eu vorbesc mult!

i think we pretty much covered everything now... sau macar ce trebuie sa stie si restu' lumii :P

p.s.: acum mi-am adus aminte de tipul ala care si-a desfacut camasa, doar-doar o vinde niste bilete... and well, he did!

Niciun comentariu: