joi, 13 august 2009

stan si bran...

... sau filme cu prosti! just pick one...

aseara squig imi spune ca ar vrea si ea cortul meu si deni sacul de dormit. scot cortu, il indes in masina, il pun la uscat si dimineata era ca nou... de parca nu si-ar fi pus nimeni niciodata vreun muc pe el fix acolo unde si-au pus aia mucii acum 2 ani!

cum fetele pleaca maine, am zis sa ne vedem azi si cum squig avea treaba prin zona, a trecut pe la mine sa ia cortu si sacu... pentru ca le TREBUIE! am impachetat cortu frumos impreuna, am scos sacu si ne-am luat de vorba. taca taca taca taca taca se facu 1 si a zis ca pleaca! toate bune si frumoase... pa pa! si ma duc la mine in camera si ma asez in pat... si din pat vedeam si cortu si sacu de dormit!

am incercat sa o sun, dar vorbea la telefon cu siameza-sa si se urcase deja in tramvai!

3 comentarii:

Admin spunea...

Comentariu in tragic: Si apoi iata Domne carausii cu ele in dinti spre Squig...dupa citeva statii de tramvat cu doua bestii de-alea am avut brusc un standard pentru iad....

Oana spunea...

marino, exagerezi! :P

p.s.: tramvat? fetito, intai invata sa vb si dupa comenteaza la... noi pe blog!

Admin spunea...

=)) putin respect! Vaaai ce scriem noi si ce ne comentam tot noi...una pe alta :D Hai la mai multi "porcusori". Foarte dragut!