duminică, 5 aprilie 2009

jurnalul unui caine chel

s-a trezit, mi-a dat un picior in cap in timp ce cobora din pat, a ramas in pijama, m-a scos afara si ne-am intors!

btw, that was the best pipi ever! oh boy, oh boy... ca sa nu zica despre mine ca nu sunt un caine entuziast!!!

asadar, ne-am intors, am mancat si, din nou, am lesinat in coltul meu pana pe la pranz cand vroiam pipi din nou...

totul a decurs normal pana la 4 cand aia care doarme cu mine a plecat sa se imbrace...
whaaaaat? mergem din nou afara? oh boy, oh boy, oh boy!!! (for real de data asta)
jos ne astepta the only male from my kingdom cu masina lui mica si rosie, in care aveau pretentia sa ma urc! in timp ce incercam sa fiu o doamna si sa pun cate un picior in masina ma apuca cineva de fund si ma impinge!

THAT IS NOT THE WAY YOU TREAT A QUEEN!...but oh boy, oh boy, a fost asa de bine cand vantul imi flutura freza si limba!

si ajungem... recunosc locul de la mare distanta! este locul in care am incetat sa mai atrag masculi si unde ma duc la fiecare 3-4 luni ca sa ma umileasca, cica sa ma tunda!

i just can't fight it anymore! o sa ma supun! cheliti-ma! o sa trec si peste asta!

Niciun comentariu: