joi, 30 aprilie 2009

senzatii tari! 1

take it as a series...sau nu

cine poate sa-ti ofere senzatii tari in viata fara sa-ti ceara "nimic" in schimb, daca nu sor-ta... in cazul de fata, sor-mea! e mai ceva ca bungee jumping! ce adrenalina, ce puls marit? pfff e nimic pe langa ce-mi ofera mie sora mea :)

prima astfel de senzatie mi-a fost oferita chiar in ziua cununiei ei civile... ce dovada de dragoste mai mare poate cineva sa-ti dea decat sa te faca cea mai importanta persoana a zilei?

totul bine si frumos, eu imi bagam niste maclavaisuri in par, ca deh... sora miresii :D, cand ma suna sor-mea care tocmai se intorcea de la coafor:

Adina: sa iti pregatesti ceva de aranjat paru' ca, atunci cand ajung acasa, imi bag capu sub dus ca mi-a umflat prea tare paru asta
Eu: aaaaaaaaa...bine?!
Adina: bine, bine, hai pregateste ceva!
Eu: .......

in timp ce vorbeam am fost prea socata sa mai pot sa spun sau sa simt ceva, dar cand am inchis m-au apucat in acelasi timp panica, transpitariile, dorinta de a se face o gaura in pamant ATUNCI si ACOLO ca sa pot sa cad in ea! fata mi se inrosise, desi aveam pe fata o tona de fond de ten, ca deh... sora miresii...
ma gandeam cum naiba pot sa-i aranjez eu paru... hai, ca mai stiu si eu cum sa aranjez un par, da' pentru CUNUNIE????
no really now! why me?... pentru ca deh... sora miresii! daca nu eu, atunci cine?

si, in timp ce eu imi doream sa se faca gaura in pamant, tineam in mana o perie rotunda si niste spuma... asta era tot ce aveam pentru ca nu eram acasa, apare sor-mea cu parul perfect ok, spunand ca ei i-a zis tanti aia ca o sa se mai lase, da' ca nu a crezut-o!

recunoaste ca vrei o sora ca a mea! :P

Un comentariu:

unchiu" NELU de la ALEXANDRIA spunea...

Recunosc ,ca ma mandresc cu doua nepoate ca voi ,daca surori nu am putut avea..!!