miercuri, 15 aprilie 2009

stupid stupid me

sunt varza in ceea ce priveste public speaking!

pot sa vorbesc non-stop 2 saptamani fara sa ma opresc, dar nu ma pune sa fac asta in timp ce se uita la mine 70 de perechi de ochi! cand trebuie sa vorbesc in fata mai multor oameni sau sa stau in fata lor sa fac ceva, ma apuca nebunia!

exemplul concludent IERI cand a trebuit sa vorbesc in fata modulului de consiliere despre tulburarea bipolara, care este boala pe care o iubesc cel mai mult (pe langa tourette care e bestial!!!).
e...inainte sa ma ridic, m-au apucat durerile de burta, tremuratu' si m-au trecut toate naduselile posibile EVER! normal ca toate astea erau in capul meu ca doar nah... cand m-am ridicat si mai rau, imi tremurau si picioarele si ma intrebam daca ceilalti isi dau seama prin ce suferinta trec eu acum! i guess they didn't ptr ca nu a aratat-o nimeni...

anyway, eram in transa! nu mai vedeam clar, dar am reusit sa nu ma uit atat de multe pe foi

in timp de debitam acolo, prin cap imi treceau tot felul de tampenii, cum ar fi... hai mai ca e bine ce zici aici si nu se vede ce tampita esti deep down inside! , aaaaaaaaaaa a observat toata lumea ca nu vad pe nimeni si ca ma uit in gol!.... dar macar le dau impresia ca ma uit la ei

mda... aia cu repetatu in oglinda nu merge deloc si nici aia cu imaginatu oamenilor dezbracati sau pe wc!

Niciun comentariu: